Dragos Popa

Miss you...


•••

Un vant razlet se-abate prin picurii de seara
Rascoala stropi de-argint si florile de Maci,
Te strange'n brate ploaia, iar noaptea de afara
Iti mangaie privirea si-ti face semn sa taci...


Prin parul tau taios, pe trupul tau cuminte
Te chem s-aduni lumina prelinsa de pe geam
Sa faci sa uit de mine, sa stiu doar ca te am
Iar inspre dimineata, sa mi te-aduc aminte


Azi gandul meu se lasa cu umbra peste pat
Si simt parfumul ud , cu iz de nebunie
Rezerv pe patul meu un colt privat doar tie
Si-adun in mintea mea un vis ce l-ai uitat


Mi-e frica sa nu pierd un strop din viata ta
Si-ncerc sa construiesc un puzzle fara date...
Citind display-ul aspru, mereu caut ceva
Prin junglele de coduri si link-uri programate


De-as mai privi o poza pierduta undeva
De-as mai gasi o urma a degetelor tale,
Sa mai sarut un colt unde ai fost candva
Resursa altui vis, si-ai presarat petale...


•••

vizualizati toate postarile



comments powered by Disqus